Dostęp do informacji publicznej w małopolskich gminach – relacja z konferencji

W dniu 26 października 2012 r. w Krakowie odbyła się konferencja pt. „Przyjazny Urząd. Dostęp do informacji publicznej na wniosek w gminach województwa małopolskiego”. Licznie przybyli na nią urzędnicy z urzędów gmin i powiatów naszego regionu, a także przedstawiciele innych instytucji i organizacji zajmujących się problematyką dostępu do informacji publicznej.

Podczas konferencji zaprezentowaliśmy wyniki przeprowadzonego w małopolskich gminach monitoringu dostępu do informacji (premierę miał opracowany na jego podstawie raport), a najprzyjaźniejsze obywatelowi urzędy zostały nagrodzone pamiątkowym dyplomem.

Głos w dyskusji na temat problemów w stosowaniu ustawy zabrali także eksperci z dziedziny prawa do informacji publicznej – sędziowie, nauczyciele akademiccy, działacze strażniczych organizacji pozarządowych.

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacjami przygotowanymi przez prelegentów oraz do obejrzenia galerii zdjęć.

Zaproszenie i informacja o konferencji.

 PLIKI DO POBRANIA

 

GALERIA ZDJĘĆ